was successfully added to your cart.

Analizy: trendy w projektowaniu wnętrz w ujęciu rocznym i najbliższych świąt

To co widzimy wyżej to wykres roczny 3 słów kluczowych, które mają wpływ na zainteresowanie projektowaniem wnętrz.

jak widać sezonowość tej branży sprowadza się w 3 wymiarach. W ujęciu długoterminowych – znaczenie tych słów kluczowych wyraźnie spada. Jednak jak wiemy zapotrzebowanie rynku pokazuje co innego. Jak zobaczysz na dalszych wykrasach przyczynę tego faktu należy tłumaczyć zwiększonym zainteresowanie asortymentu meblarskiego.

To co jednak jest faktem to mniejsze zainteresowanie projektowaniem jest w ujęciu rocznym zdecydowanie na święta i przed świętami Bożego Narodzenia. Jednak po świętach rośnie ilość wyszukiwań. Dlatego warto przygotowując komunikat i kampanie reklamową na czas zaraz po świętach i dniu wolnym po pracy.

 

Clipboard Image

 

 

Zwróć uwagę na ten wykres:

Pokazuje on de-fakto sprzedaż asortymentu meblarskiego.

Screenshot_1

a także tutaj, co może zainteresować projektantów: kategoria: prowadzenie domu i wystrój wnętrz.

dekoratornia

 

 

Wnioski, które można wysnuć z tych wykresów to fakt tego, że warto w swoim przekazie marketingowym na stronach więcej miejsca przeznaczyć na obszar około projektowy.  Na tym wykresie mamy zwyżkę informacji dotyczącą zainteresowania tymi tematami przed świętami Bożego Narodzenia:

Clipboard Image (1)

Dzięki temu można zrównoważyć gorszy okres przedświąteczny dla „aranżacji wnętrz”, dodając na blogach różnego rodzaju informacje i nowości np. asortymentu meblarskiego.

aranzacja_wnetrz