was successfully added to your cart.

Nie tylko co, również jak – sposoby na ciekawszą komunikacje z klientami.

Sposób jaki wykonujemy zlecenia wynika z intencji. Intencja sprawia że wykonujemy działania w określony sposób.
Brzmi zagmatwanie, jednak gdyby się zastanowić – to dokładnie tak jest.

Zobacz tylko.

Kiedy poproszę kogoś o pomoc w zrobienie czegoś, to ekstremalnie ważne jest w jaki sposób ta osoba zareaguje. Czy z zrobi to z uśmiechem, zaangażowaniem, z humorem – czy tak jakby musiała zrobić to za karę?.  Nawet jeśli efekt miałby być ten nawet ten sam, to jednak zaangażowana postawa, sprawi że dałeś z siebie wszystko i z dużym prawdopodobieństwem uda Co się więcej następnym razem.

Dlatego ważne jest abyśmy dla klientów byli w pełni zaangażowania, nawet jeśli to oznacza wykonywanie prostych czynności. Nie chodzi o sztuczny uśmiech czy przesadnie energiczne ruchy. Chodzi o to, że prócz efektów pracy – oferujemy życzliwość i szacunek. Czasem jest to w postaci humoru i zabawy.  Co ważne, taka postawa inspiruje. Ostatecznie – dajesz dodatkowa wartość – za którą klient jest skłony więcej zapłacić.

Jest wiele branż, gdzie serdeczność to jest podstawową wartością jaką firma oferuje.

Czasami tak jest, że nie mamy z klientem kontaktu wzrokowego – wtedy możemy w mailu na różny sposób wyrazić zaangażowanie: Ja to robię dodając różne inspiracje związane z wiedzai pytając o różne tematy poboczne.  Można też to robić z homerem i żartem.  Wkleić lampkę szampana w związku z pochwałą klienta itd.

 

sposoby które sprawią że nasze maile będą ciekawsze:

a. dodaj cytat, z książki lub fajną myśli – możesz poszukać z naszego serwisu zainspirowani.pl
b. jakąś zabawna myśl, rysunek, ale dobrze jest nawiązać Twórczo do tematu:)
c. fajny link do naszego bloga – jak będzie miał więcej wpisów:)
d. jaki jest twój styl pisania, może masz swój własny.
e. Masz swój zestaw powiedzonek?